افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6240 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
عاملان اصلی نزاع مسلحانه شهرستان کهگیلویه دستگیر شدند
18 ژانویه 2022 - 22:14
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۳ نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی مسعودجو” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اجرای حکم اعدام شخصی به هویت معلوم در زندان مرکزی یاسوج در روز گذشته که سال های قبل یک نفر را در شهرستان کهگیلویه به قتل رسانده بود، پس از مراسم خاکسپاری فرد اعدام شده، وابستگان ایشان به منازل اولیاء دم فرد مقتول حمله ور شدند.

مسعود جو با اشاره به اینکه در جریان این نزاع یک نفر از منازعین مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داد، تصریح کرد: بلافاصله ماموران حاضر در صحنه ۳ نفر از عاملان نزاع و متهمان اصلی قتل را شناسایی و دستگیر و ۳ قبضه اسلحه گرم از آنها کشف و ضبط نمودند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و موضوع در حال بررسی می باشد و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

دیدگاه های مردم

  1. الهی وربی من لی غیرک….انهاییکه پیشرفتهای شگرف جمهوری اسلامی ایران را علی رغم همه محدودیتها وکارشکنیهای دنیای زروزوروتزویر به سرپرستی غرب ازخدا بیخبر نمیبینند ومرتب درشبکه های مجازی معاند باعث وبانی ناامیدی مردم وخانواده شهدا میگردند دیر ویازود مورد شماتت وسرزنش روح زنده شهدا قرار خواهند گرفت واینها کمک کاران مخالفین ومعاندین ودشمنان قسم خورده این ملت مقاوم وهمیشه قهرمان ایران زمینند .لذا بیزاری خویش را از این افراد واز این نوع مواضعشان به صراحت اعلام میکنم …..

    پاسخ
  2. سلام خدایی زشت نیست بعدازچهل وچندسال بعداز انقلاب روستای سادات مشهدی باهفت شهید وچندین جانباز هنوز اینترنت ندارد آقای امیری قرار بود پارسال وصلش کند حیف که این مسعول مخابرات استان است

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...