افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
گزارش کامل سفر معاون استاندار و جمعی مدیران کل به کهگیلویه(+تصاویر)
18 ژانویه 2022 - 14:15
معاون عمرانی استاندار و فرماندار کهگیلویه، رییس دفتر نماینده کهگیلویه به اتفاق جمعی از مدیران کل و مدیران شهرستانی با حضور در روستاهای مختلف بخش سوق مشکلات این روستاها را بررسی کردند.
نویسنده : صادق علی پور تل زالی
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، معاون عمرانی استاندار و فرماندار کهگیلویه، رییس دفتر نماینده کهگیلویه.و مدیرکل امور شهری استانداری به اتفاق جمعی از مدیران کل و مدیران شهرستانی با حضور در روستاهای مختلف بخش سوق مشکلات این روستاها را بررسی کردند.

در این سفر کنگ زنی پروژه تعریض راه روستای راک،کلنگ زنی طرح هادی روستای بلوط بنگان، کلنگ زنی رفع نقاط حادثه خیز جاده دهدشت به سوق و افتتاح سایت موبایل دشت مازه و ارتقا به فورجی در  این سفر انجام شد.

کاروان معاون عمرانی و مدیران ابتدا با حضور در روستای چغل مشکلات این روستا را بررسی سپس جهت افتتاح سایت موبایل دشت مازه به این روستا رفتند.

کلنگ زنی تعریض جاده راک، حضور در روستای بلوک بنگان و کلنگ زنی طرح هادی به نمایندگی از 7 طرح هادی و کلنگ زنی رفع نقاط حادثه خیز از دیگر برنامه های این سفر بود.

مسئولان  در ادامه به بخش  سوق رفتند و با حضور درشورای اداری گزارش کار ارائه دادند.

معاون عمرانی استاندار در شورای اداری گفت:خدماتی زیادی در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد داده شد همه می توانند شهادت دهند که هر چه استان دارد در طول این ۴۲ سال بود قبول داریم که محرومیت ها و عقب ماندگی ها وجود دارد و در این مورد این منکر نمی شویم.

حاجی زاده افزود:در یک سالی که مسئولیت به من واگذار شد کارهای بزرگی پیگیری شد پروژه حومه غربی ۳ سال تعطیل شده بود و با کمک پیگیری های نماینده محترم ،استاندار سابق و فعلی برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته که تا امروز مبلغ ۱۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد و در سفر ریاست جمهوری هم اعتبار خوبی به این پروژه داده شد.

وی گفت: پروژه آبرسانی به ۴ شهر دو سال تعطیل شده بود و پیگیری های متعددی از استان و مرکز انجام شد و در کنار نماینده محترم مجلس توانستیم این پروژه را فعال کنیم و به زودی فاز اول کامل می شود و در یک بازه زمانی فقط ۶،۵ کیلومتر لوله برای این پروژه حمل شد.

معاون عمرانی استاندار به جاده دهدشت پاتاوه اشاره کرد و گفت:جاده پاتاوه دهدشت که ۲۷ سال در استان به صورت مورچه وار حرکت می کرد پیگیری های جدی انجام شد و ۳۰ تا ۴۰ پیشرفت این پروژه در دوسال اخیر اتفاق افتاد و در آینده نزدیک به بهره برداری کامل می رسد.

وی به مشکلات شهرداری ها هم اشاره کرد و گفت: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است و طبق قانون باید حقوق و مزایا کارکنان از درآمد داخلی پرداخت شود ولی با توجه به اینکه کرونا مضاعف شد و شهرداری های کوچک درامدی ندارند از طریق ارزش افزود کمک خوبی به تمام شهرداری استان شد به طوری که کل ارزش افزوده در سال های گذشته ۶،۷ میلیارد تومان بود و با پیگیری های صورت گرفته به ضرس قاطع می گوئیم در بعضی شهرداری ها اعتبارات ارزش افزوده ۷تا ۸ برابر افزایش داه شد.
وی در پایان گفت: خدماتی که در یک سال اخیر به کهگیلویه بزرگ داده شد قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست و محور باشت-دهدشت-قلعه رئیسی -دیشموک-باغملک با پیگیری ها مجدانه کد دار شد.
وی در مورد طرح جامع شهر سوق و ساماندهی گلزار دو شهید گمنام هم مطالبی را بیان کردند و در ادامه یک پروژه توسعه شبکه برق بخ نمایندگی از 7روستا کلنگ زنی شد.

حاجی زاده در ادامه به اتفاق رییس دفتر نماینده کهگیلویه،  مدیرکل امورشهری،  مدیرعامل اب وفاضلاب،  مدیر صندوق کارافرینی استان،  معاون اداره برق استان و شهرستان،  بخشدار و امام جمعه سوق معاون فرماندار کهگیلویه، مدیرکل راهداری و رئیس شهرستان و اصحاب رسانه به روستای موگر و به مقام شامخ شهید طیب ادای احترام کردند.

در این سفر یک روزه مدیران کل ورزش و جوانان، آب و فاضلاب، منابع طبیعی، فناوری و ارتباطات، مخابرات، راهداری همچنین معاونان اداره کل برق راه و شهرسازی بنیاد مسکن و مدیران شهرستانی این ادارات حضور داشتند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...