افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
بسته خبری حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد
14 ژانویه 2022 - 18:59
سقوط خودرو به دره با 1 کشته،واژگون شدن خودروی اداره پست استان، واژگونی خودرو با ۴ مصدوم و مسمومیت 5 عضو یک خانواده بر اثر استنشاق گاز از مهم ترین خبرهای حوادث استان در ۲۴ ساعت گذشته است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سقوط یک خودرو به ته دره در آب حیات سرفاریاب شهرستان چرام متاسفانه منجر به کشته شدن یک نفر شد.

این حادثه در محدوده پیچ های آب حیات سرفاریاب(شهرستان چرام) اتفاق افتاد که راننده این خودرو جان خود را از دست داد.

متاسفانه خودروی پراید به دلیل انحراف به چپ و سرعت زیاد در این جاده به ته دره سقوط می کند و منجر به کشته شدن راننده آن می شود.

پیچ‌های مرگبار منطقه” آب حیات” به دلیل تصادفات مرگبار ظرف سال های گذشته به مسیر پر خطری تبدیل شده و هر راننده ای با کوچکترین اشتباه و غفلت به دره مرگ سقوط می کند.

براین اساس نیز سال 98 بود که در پی سقوط یک دستگاه پژو پارس به دره در پیچ‌های جاده آب حیات مسیر یاسوج- سرفاریاب چرام هشت عضو یک خانواده در دم جان باختند و یک نفر نیز مجروح شد که می طلبد مسئولین نگاه ویژه ای در خصوص رفع مشکلات این محورخطرناک داشته باشند.

ساعاتی پیش خودروی حامل بسته های پستی در محور یاسوج -اصفهان دچار سانحه و وازگون شده،این واژگونی تلفان جانی در بر نداشت.

۴ مصدوم در پی واژگونی خودرو در محور سوق – لنده
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور ارتباطی سوق _ لنده خبر داد.
 محمدامین نیکویی نژاد گفت: ساعت11  و 37 دقیقه ظهر امروز جمعه 24 دی ماه ۱۴۰۰ در پی این حادثه رانندگی که در محدوده روستای لیر رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاران خود در اورژانس 115 که بصورت 24 ساعته به مردم خدمت می کنند، اظهارکرد: مصدومین بوسیله اورژانس 115 به بیمارستان امام خمینی ره دهدشت منتقل شدند.
مسمومیت 5 عضو یک خانواده بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در دشتروم بویراحمد
جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت 5 نفر از اعضای یک خانواده بر اثر استنشاق  گاز مونوکسید کربن در دشتروم بویراحمد خبر داد.
 جهانبخش وحدت نژاد صبح امروز جمعه 24 دی ماه با اعلام این خبر، افزود: در در ساعت 05 و 48 دقیقه صبح امروز گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی و بروز علائم سردرد، سرگیجه ، تهوع و استفراغ 5 نفر در روستای امیراباد دشتروم به مرکز دیسپچ یاسوج گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه  اورژانس 115 به محل اعزام شد، تصریح کرد: 5 مصدوم با استنشاق مونوکسید بعد از اقدامات درمانی پرسنل اورژانس 115 به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اعزام شدند.

وحدت نژاد با اشاره به خطر بالای وسایل گرمایشی غیراستاندارد و بکارگیری وسایل نامتعارف برای افزایش دمای محیط، گفت: با توجه به برودت هوا، شهروندان نسبت به رعایت موارد ایمنی در نصب و بکارگیری ابزارهای گرمایشی اقدام کنند.

برخورد شدید پژو با موتورسیکلت 2 کشته بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد شدید یک دستگاه خودرو پژو 405 در روستای لما شهرستان دنا  خبر داد.

محمدامین نیکویی نژاد گفت: ساعت 18 و 22 دقیقه عصر روز پنجشنبه 23 دی ماه ۱۴۰۰ در پی این حادثه رانندگی که در محدوده روستای لما سفلی بخش سادات محمودی شهرستان دنا رخ داد، دو سرنشین موتور سیکلت در دم جان باختندشدند.

نیکویی در پایان ضمن هشدار در خصوص رانندگی با سرعت مطمئنه اظهارکرد: استفاده از کلاه ایمنی نقشی گسترده در پیشگیری از تلفات جانی در هنگام تصادفات دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...