افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
متهم اصلی حادثه خیابان هجرت ۳ یاسوج تحت تعقیب است/ درخواست دادستان یاسوج از مردم / بازنشر تصاویر حوادث، بنزین بر آتش پاشیدن است
13 ژانویه 2022 - 23:54
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان: دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت : پدر متهم حادثه خیابان هجرت ۳ یاسوج دستگیر و متهم اصلی نیز تحت تعقیب است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، سید علی ملک حسینی در خصوص تیراندازی در خیابان هجرت 32 یاسوج اظهار داشت : پس از دریافت خبر یک حادثه در خیابان هجرت ۳ یاسوج در همان ساعت اولیه یگان امداد که همان نزدیکی بود ظرف مدت ۵ دقیقه حاضر شد ولی متهم اصلی که شناسایی شده فرار کرده و تحت تعقیب است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: علت درگیری مسایل خانوادگی است و متهم به قصد تیراندازی به داماد خانواده رفته بود که پدرش که همراهش بود فعلا بازداشت هست و خود متهم اصلی هم تحت تعقیب است.

ملک حسینی افزود : در تیراندازی خانوادگی امشب کسی مجروح نشده است و آنچه در فیلم حادثه توسط یک خانم مطرح می شود صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی به طور قاطع برخورد خواهد کرد، گفت: هویت متهم مشخص هست و قطعاً دستگیر و برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

ملک حسینی نسبت به انتشار تصاویر و فیلم های مربوط به درگیری ها و حوادث در فضای مجازی و بازنشر آنها هشدار داد و افزود: آنچه بیشتر مایه نگرانی است، سرعت انتشار و حساس شدن مردم نسبت به این جرایم، و احساس نا امنی ایجاد شده هست.

دادستان یاسوج ابراز داشت : در این شرایط باز نشر گسترده این فیلم ها، احساس نا امنی را چند برابر می کند و مثل بنزین، بر آتش پاشیدن هست.

وی گفت: باز نشر این فیلم ها در گروه‌های فامیلی و طایفه ای، جز احساس ترس برای آنهایی که این صحنه ها را ندیدن فایده دیگری ندارد و مردم باید از انتشار اینگونه فیلم ها در فضای مجازی، خودداری کنند.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نکته قابل توجه این هست که این درگیری ها بین خانواده های نسبتا مرفه در حال رخ دادن است.

دیدگاه های مردم

  1. اگه فضای مجازی نبود همین برخوردای‌ ضعیفتون هم صفر میشد

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...