افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
12 ژانویه 2022 - 15:19
مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه با حضور معاون سیاسی استاندار،ائمه جمعه، روسای دادگستری، دادستان کهگیلویه، بخشدارها ،مسئول دفتر نماینده، مسئولان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری و مردم در سالن دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، مراسم تکریم از دکتر دارا کریمی نژاد و معارفه سیدعبدالعزیز موسوی اصل با حضور مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.

فرماندار جدید کهگیلویه در این جلسه گفت: بی شک دولت های متعدد گذشته به فراخور مقدورات و مقتضیات تلاش‌هایی را مبذول داشته اند صادقانه از همه آن ها ممنون و سپاسگزارم.

سید عبدالعزیز موسوی ابراز کرد:  دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی  عزم جدی دارد تا با تحول گرایی و مدیریت مبتنی بر عقل و علم و امید امور اجرایی را با نگاهی تازه مطالبات اسلام،اهداف انقلاب و شهیدان والا مقام به پیش ببرد.

وی عنوان کرد: بعنوان فرماندار جدید کهگیلویه قصد آن دارم تا با تعاملی پویا با تمامی نخبگان صاحب نظر و مراعات افکار عمومی و دستور پذیری از عقلای قوم به نحوی مسائل را پیش ببرم امور نه در پایان عمر دولت بلکه در پایان هر سال شاهد بهبود نسبی و گشایش مشهود باشیم.

موسوی یادآور شد: توسعه متوازن به سبکی متفاوت و منشور مدیریتی ما این کلام امیرالمومنین است که فرمود إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَةٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَةٌ لذا ما نیز این مسئولیت را امانت الهی می‌دانیم و امیدواریم با توفیقات الهی و حمایت جدی مجموعه دولت به ویژه استاندار متدین و انقلابی پشتیبانی نماینده محترم و پرتلاش مردم در مجلس و همفکری و همدلی علمای فاضل و روحانیت آگاه و اندیشمند مجموعه اساتید صاحب نظر و فرهنگیان والاشان بتوانیم این مسیر را به خوبی سپری کنیم.

موسوی وی اضافه کرد: انتظارات کهگیلویه و بخش های تابعه در مسیر توسعه و محرومیت زدایی محقق نخواهد شد مگر اینکه آمایش سرزمینی و ظرفیت های متعدد این خطه آنچنان که باید ملحوظ گردند و مورد توجه جدی قرار گیرند و در این میان تمایل دارم برنکاتی که اشاره می‌کنم تاکید بیشتری داشته باشم.

فرماندار جدید کهگیلویه توجه ویژه به مقوله فرهنگ، گردشگری و زیباسازی فضاهای شهری و احیا مرمت بافت های تاریخی،عنایت خاص به مسئله کشاورزی و ضرورت‌های اصلاح الگوی کشت و آبیاری نوین،تمرکز بر بحث راه‌ها و دوبانده سازی مسیرهای اصلی و بهینه سازی راه های روستایی برای ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل ، استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها را از اولویت های خود دانست.

وی تصریح کرد: اما حقیقت آن است که در این مجلس وزین این نکته را گوشزد نمایم که امور کهگیلویه علیرغم بهبودی شاخص مطلوب نخواهد شد مگر اینکه در که  فرمانداری ویژه با اختیارات و بودجه ای خاص مستقر شود تا بتواند در فرایند مدیریت سرعت عمل توسعه را شتاب بخشد.

فرماندار جدید کهگیلویه افزود؛ تمام ظرفیت ها را جهت توسعه شهرستان به کار میگیرم و همه شخصیت ها و جریان های سیاسی را به مدد می طلبم و دستشان را می فشارم که با همراهی و مشارکت و هم افزایی خصوصا همه کسانی که دل در گرو کهگیلویه و توسعه و تعالی شهرستان دارند با مشاوره جهت توسعه شهرستان تلاش کنند.

در پایان با اهدا لوح از زحمات دکتر کریمی نژاد تقدیر و سیدعبدالعزیز موسوی بعنوان فرماندار جدید منصوب شد.

 

                                                                                       

 

دیدگاه های مردم

  1. باسلام همه نمایندگان مجلس کهگیلویه و استانداران و مدیرکل های استان و فرمانداران کهگیلویه ومدیران ادارات کهگیلویه وامامان جمعه وشهرداران کهگیلویه در 42سال گذشته آمدن و رفتن کهگیلویه دهدشت و توابع آن محرومیت رنج می برد

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...