افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
برگزاری یادواره ۳۴ شهید روحانی در گچساران/آیت الله حسینی:راه شهید راه خداست/امنیت و استقلال امروز نتیجه تلاش و رشادت های شهداست(+تصاویر)
09 ژانویه 2022 - 11:34
با حضور آیت الله حسینی، نماینده گچساران و باشت، سردار خرمدل و جمعی از مسئولان روحانیون و خانواده های شهدا یادواره ۳۴ شهید روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن همایش سردار سلیمانی گچساران برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه محفل و مجلس امروز با نام و یاد شهدا نام گذاری شده است اظهار داشت: شهدای ما چون اهدافشون و آرمانشون الهی بودند قلب شون مملو از عشق به پیامبر و اهل بیت بودو به فرمان جانشین پیامبر وارد میدان جنگ و مبارزه شدند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه راه شهید راه خداست افزود؛ شخصیتی مثل حضرت امام وقتی فرمان میدهد فرمانش در مسیر اسلام است کسی نمی‌تواند بگوید امام اسلامی فکر نمی‌کرد و فرمان نمی‌داد.

آیت الله حسینی ابزار کرد؛ وقتی انقلاب پیروز می شود و تمام کفر در مقابل انقلاب صف آرایی می کند اینجاست که اون فردی که به میدان مبارزه می رود و به شهادت می رسد شهید است.

وی عنوان کرد؛ شهدای ما با قلب های آکنده از ایمان و طهارت به شهادت رسیدند، شهدای گرانقدر وقتی در جبهه به خاک می افتادند می گفتند من را به سوی کربلا بلند کنید.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد؛ امنیت ،عزت، شرافت و استقلال نتیجه تلاش و رشادت های شهدای ماست.

وی تصریح کرد: در دوران قاجار و پهلوی کشور ما تحقیر شد ولی امروز آمریکای خبیث در مقابل ولایت فقیه و شکوه ایران به زانو درآمده است.

وی با بیان اینکه شهادت و شهید بودن مبنی بر معرفت ‌ارزش های دینی و رسول الله است اضافه کرد؛ اگر علما و فقه ها نبودند دین از بین می رفت ،بارها عرض کردیم اگر حکومت ولایت فقیه شکل نمی‌گرفت اثری از اسلام و گرایش های اخلاقی نبود پس قدر ولایت فقیه را بدانیم.

آیت الله حسینی گفت؛ شهدای گرانقدر همراه امام ایستادگی کردند تا انقلاب به سرانجام برسد.

وی در پایان ضمن تقدیر از متولیان گفت؛ دین می گوید روحانی باید به فکر آسایش و اقتصاد و امورات مردم باشد.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل و از چند کتاب رونمایی شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...