افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
زنگ خطر شیوع اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد/کسب رتبه سوم استان در بحث واکسیناسیون
08 ژانویه 2022 - 17:13
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون در استان های همجوار کهگیلویه و بویراحمد همچون بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و غیره زنگ خطر گسترش این ویروس در استان به صدا درآمده است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،پرویز یزدان پناه  گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون موردی از ویروس  اُمیکرون در استان مشخص نشده است.

وی افزود: موارد مشکوک در خصوص ابتلای افراد به  اُمیکرون نیز برای بررسی به استان های مجاور فرستاده شده اما موردی گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: باید در استان آمادگی کامل برای مقابله با این نوع ویروس وجود داشته باشد.

یزدان پناه ابراز داشت: تعداد موارد مثبت کرونا در استان در مجموع ۱۰۸ هزار و ۵۷۷ نفر ثبت شده است و بیشترین شیوع ویروس کرونا در استان مربوط به شهرستان های لنده، چرام و باشت است.

وی تاکید کرد: کم ترین میزان شیوع ویروس کرونا در دنا و بویراحمد مشاهده شده و در مجموع میزان مرگ و میر در استان در ظرف این چند هفته اخیر نسبت به کشور روند نزولی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: شاخص نمونه گیری در کشور ۵۰ و در استان ۵۳ ثبت شده است.

یزدان پناه گفت: تاکنون یک میلیون و ۷۵ هزار دز واکسن در استان تزریق شده که استان در زمینه تزریق واکسن کرونا در بین تمام استان های شکور رتبه سوم را کسب کرده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...