افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
مسئولان هشدارهای مقام معظم رهبری در زمینه فضای مجازی را جدی بگیرند
07 ژانویه 2022 - 23:08
حجت الاسلام محمودی اصل با بیان اینکه دشمنان از اسم سردار سلیمانی در فضای مجازی ترس دارند، گفت: باید مسئولان فضای مجازی فکری اساسی به این وضعیت کنند و هشدار مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی نیز باید اجرایی شود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۱۷ دی ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

 

 

 

امام جمعه شهر لنده اظهار کرد: محبت به خانواده به خصوص همسر می تواند در تحکیم بنیان خانواده تاثیر زیادی داشته باشد، لذا باید آن گونه که دوست دارید مردم با شما صحبت کنند، با همان نیت به همسر خود صحبت کنید.

 

 

 

وی ضمن تاکید بر اینکه غرور و تکبر عامل برهم گسیختگی خانواده است، افزود: باید نوع نگاه به خانواده ها در خصوص رفتار والدین با همسر و همسران با شوهران تغییر کند تا شاهد ارتقای کانون گرم خانواده باشیم.

 

 

 

حجت الاسلام محمودی اصل تاکیدکرد: حضور باشکوه مردم در مراسم دومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» نشان داد که هنوز هم بعد از گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم شاهد اوج دلبستگی ملت با مکتب حاج قاسم هستیم.

امام جمعه شهر لنده با اشاره به اینکه دشمنان ما از اسم سردار «حاج قاسم سلیمانی» در فضای مجازی ترس دارند، ادامه داد: باید مسئولان فضای مجازی فکری اساسی به این وضعیت کنند و هشدار مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی نیز باید اجرایی شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه سه کار عمده در حوزه فضای مجازی باید شکل بگیرد، اظهار کرد: ابتدا تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات با هدف توسعه خدمات اطلاعاتی، دوم استفاده و حمایت از پلتفرم های داخلی و روش سوم ارتقای سواد رسانه ای در کشور است.

 

 

 

حجت الاسلام محمودی اصل ضمن تاکید بر اینکه جنگ امروز ما جنگ اراده ها و جنگ نرم است که بخش اعظمی از آن در حوزه فضای مجازی و هویتی صورت می گیرد، افزود: دشمنان در ۴۲ سال گذشته نتوانستند ضربه ای وارد کنند، ولی امروز با شیوه های جدید به دنبال تضعیف هویتی انقلاب اسلامی هستند.

 

 

 

وی گفت: مهار منطقه‌ای جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی، تمرکز بر اقدامات داخلی وارونه جلوه دادن و نا کارآمد نشان دادن به ملت و فشار با هدف وادار کردن حاکمیت به مذاکره و که در چند سال گذشته این کار توسط برخی از دولتمردان صورت گرفته از برنامه های مهم دشمنان بوده که در حال اجرا است.

 

 

 

امام جمعه شهر لنده تاکید کرد: تلاش شبانه روزی دولت برای بهبود وضعیت معیشتی مردم یک اقدام اساسی است که باید هرچه سریعتر صورت گیرد و همان گونه که در بحث امنیتی توانستیم موفق شویم، در این حوزه نیز باید کارهای خوبی صورت گیرد.

 

 

 

وی در ادامه، یادآور شد: مدیریت بحران شهرستان در خصوص مشکلات شهرستان و بازگشایی راه های روستایی باید در سریع ترین زمان اقدام های لازم صورت گیرد، زیرا راه های روستایی برخی مناطق هنوز بسته هستند و هیچ توجیهی ندارد.

 

 

 

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: انتظار شبکه بهداشت و درمان از مردم برای تزریق واکسن است که انتظار داریم همه ورود کنند تا این مهم فراگیرتر شود.

 

 

 

امام جمعه شهر لنده گفت: تکمیل محوطه درمانگاه لنده یکی از مهم ترین مطالبات مردم بوده که باید هرچه سریعتر این مهم اجرایی شود.

دیدگاه های مردم

  1. به فکر پرداختی های هنر اموزان هنرستان هنرهای زیبا باشید که ۹ماهه حقوقشون واریز نشد زیر نظر فرهنگ ارشاده

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...