افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6240 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
معضلی به نام استخدام بی رویه در شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد
07 ژانویه 2022 - 14:01
مدیر کل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام بی رویه در شهرداریها به یک معضل تبدیل شده که باید بصورت ویژه بررسی و از این اقدام جلوگیری شود
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس/ شهامت در حاشیه دیدار با سرپرست شهرداری دوگنبدان و باز دید از این شهرداری اظهار کرد: سرپرست شهرداری دوگنبدان گزارشی از اقدامات انجام شده و مشکلات موجود شهرداری ارائه کرده است.

وی بیان کرد: برای رسیدن به پیشبرد اهداف و درجهت خدمات رسانی مطلوب به مردم، شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران باید با یکدیگر تعامل داشته و مشکلات پیش رو را حل کنند.

 

مدیر کل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری باید تلاش کند تا به سمت قانون گرایی پیش رفته و عدالت محوری و عدالت گستری را سرلوحه قرار دهد، تا شاهد نشاط اجتماعی باشیم ومجموعه خواسته‌های مردم سهل وقابل وصول باشد.

 

شهامت با اشاره به مشکلات جذب بی رویه نیرو در شهرداری ها عنوان کرد: متاسفانه استخدام بی رویه در شهرداریها به یک معضل تبدیل شده که باید بصورت ویژه بررسی و از این اقدام جلوگیری شود

وی گفت: ضمن تشکر از خدمات چند ماهه سرپرست شهرداری دوگنبدان با توجه به مشکلاتی که در تایید منتخب شورای اسلامی این شهرستان بوجود آمد مدت سرپرستی شهرداری ادامه دار گردیده است.

 

مدیر کل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: هنوز پاسخ نامه استانداری به وزارت کشور در خصوص تعیین تکلیف شهردار دوگنبدان ارسال نشده است.

 

شهامت بیان کرد: امیدواریم تا اواسط هفته آینده این مشکل برطرف و مشکل شهرداری دوگنبدان مرتفع شود.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...