افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6239 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
افزایش پرداخت تسهیلات بانکی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان
04 ژانویه 2022 - 15:16
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق از ابتدای امسال ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت کرده که بخشی از آن برای تحقق اشتغال بوده است.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس/کاظم حاجی پور مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق کارآفرینی امید استان امسال حدود ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت کرده است که مبلغ وام های پرداختی نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ افزایش داشته است.

 

او گفت: حوزه کشاورزی با پرداخت ۱۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب ۲۹۷ طرح بیشترین پرداخت تسهیلات بانکی امسال این صندوق را به خود اختصاص داده است.

مدیر صندوقکارآفرینی امید استان گفت: کمک به راه اندازی اشتغال صندوق های خرد محلی در روستاها، ایجاد صندوق های خرد محلی در حاشیه های شهرها و کمک به تعاونی ها از راهبردهای این صندوق برای حمایت از کسب و کارهای کوچک استان در امسال است.

 

او گفت: سقف تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید این استان ۴۰ میلیاردریال است.

 

کهگیلویه و بویراحمد ۷۲۶ هزار تن جمعیت دارد.

 

حاجی پور گفت: از ابتدای امسال تاکنون همچنین ۱۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب ۵۱۱ طرح به بخش خدمات،۶۰ میلیارد و۵۲۷ میلیون ریال برای ۱۶۷ طرح صنعتی پرداخت شده است.

 

او گفت: همچنین در این مدت ۲۶۷ فقره تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۶ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال برای امور ضروری و رفاهی به متقاضیان پرداخت شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...