افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
رشته توییت های سعید آتشبار درباره نقد سخنرانان ۹ دی
01 ژانویه 2022 - 20:55
فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره سخنان مطرح شده در تجمعات ۹ دی نقدهای جدی را ذکر کرد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس، مهندس سعید آتشبار فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره توییت هایی در مورد سخنان کلیشه ای و تکراری در تجمعات ۹ دی نقدهای را ذکر کرد و اساتید فلسفه اسلامی و عرفان نظری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه و دانشگاه را دعوت کرد تا مباحث معرفت‌النفس و حدود و ثغور را بعنوان یکی از قوای انسانی در فلسفه صدرا و بوعلی تحلیل کنند و آن را به مباحث فتنه ۸۸ و توهم‌زدگی خواص فتنه ارتباط دهند.

در رشته توییت های مهندس آتشبار درباره‌ سخنرانان ۹ دی آمده است:

➖تقریبا عمده‌ی سخنرانیِ سخنرانان ۹ دی در کهگیلویه و بویراحمد را دیدم و در یکی از آن‌ها حضور یافتم. دریغ از ذکر نکات عمیق و تحلیلیِ علمی و حتی واقعی از آن دریای پُرحکمت فتنه.

عمدتا در سطح کلیشه‌ها و تکرار و دادن گزاره‌های غلط به جامعه.

➖تحلیل دوگانه‌ی اشرافیت- جمهوریت/ تحلیل جامعه‌شناسی فتنه و نقد نگاه طبقاتی “داماد لرستان چرا در لرستان رای کمتری آورد” مدعیان روشنفکری/ تحلیل دو عنصر توهم و زیاده‌خواهی “فردی و ساختاری” در پیش‌برد فتنه از منظرهای روانشناختی و مباحث معرفت نفس و مدیریت رسانه.

‏➖ اینقدر سخنرانان درگیر کلیشه‌ها و تکرار و تقلید هستند که اطلاعات غلط به جامعه مخابره می‌کنند؛

چه کسی گفته دوگانه‌ی فتنه‌گران- ولایت صحت دارد! دوگانه‌ی اشرافیتِ زیاده‌خواه، طماع، پرروی دروغگو در مقابل ۲۵ میلیون رای جمهور واقعیت دارد‌، و رهبر حکیم در طرف جمهوریت ایستاد.

 

‏ ➖رهبری ۸ ماه تمام در مقابل پرچمداران وهم و زیاده‌خواهی از حقوق جمهور دفاع کرد و در غربت حضور خواص، فریاد این عمار سر داد. “یکی از سخنرانان ۹ دی استان گلوپاره می‌کرد با حضور نخبگان و دلسوزان بساط فتنه جمع شد!”، و ملت در ۹ دی از نماد اسلامیت یعنی ولایت دفاع کردند.

‏ ➖چه بده‌بستانی ارکان رکین جمهوریت “مردم”، و “اسلامیت” “ولی‌فقیه” داشتند. فتنه ۸۸ تجلی یکی از جلوه‌های زیبای الگوی نظام‌سازی اسلام ناب بود: الگوی امام و امت. اما پالایش خواص: چه عناصری که تصور می‌شد صددرصد تقابل دارند ولی در فتنه متحد شدند. چه پالایشی و چه رویشی..

‏➖در ۸۸ با بصیرت نورافکن ولایت، جمهوریت جان تازه‌ای گرفت، و اشرافیت و مدعیان روشنفکری چه رسوا شدند. فتنه ۸۸ جنبش عده‌ای خواص زیاده‌خواه برعلیه توده‌های میلیونی بود: که با جولان‌دهی زیاده‌خواهی نفس و توهم، ۲۵ میلیون انسان را ندیدند و توهم زدند که کرمان و سیستان و دهدشت، مثل شمال تهران فکر می‌کند.

‏➖اساتید فلسفه اسلامی و عرفان نظری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه و دانشگاه، بپاخیزند و مباحث معرفت‌النفس و حدود و ثغور وهم را بعنوان یکی از قوای انسانی در فلسفه صدرا و بوعلی تحلیل کنند و آن را به مباحث فتنه ۸۸ و توهم‌زدگی خواص فتنه ارتباط دهند. همین‌گونه درباب زیاده‌خواهی نفوس و تبعات آن.

➖‏نخبگان و نظریه‌پردازان‌ فکری انقلاب چرا تحلیل‌های عمیق و جدی را در باب فتنه ۸۸ طرح نمی‌کنند؟ چرا ورود نمی‌کنند؟ چگونه است که جنبش فتنه ۸۸ که کاملا خاستگاه نخبگانی و با محوریت خواص بوده است، ولی جنبش انقلابی حافظان‌ جمهوریت و عماران ولایت نباید از ظرفیت نخبگان بهره‌مند گردد؟!

‏➖آیا باز هم ملت جلوتر از نخبگانند؟! البته که فتنه را ملت جمع کرد. رهبری آگاهی داد، بصیرت داد. ملت حرکت کرد. ولی هنوز نخبگان احساس مسئولیت نکردند. به‌غیر از سران و خواص توهم‌زده و زیاده‌خواه فتنه که باید پاسخگو باشند در قبال جنایت‌هایشان به ملت و نظام، نخبگان کم‌کار نیز باید جواب دهند!

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...