افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
گزینش کنندگان پیرو مکتب سلیمانی بودن ، نمیتوانند مانند سلیمانی فکر کنند/در عقلانیت مکتب حاج قاسم اصولگرایی واقعی و نه صرفا سیاسی دیده می‌شود
29 دسامبر 2021 - 22:28
حجت‌الاسلام شیخ نوشیری؛ به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم ؛ به چشم یک مکتب ، یک راه و یک مدرسه درس‌ آموز نگاه کنیم .
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،حجت الاسلام و المسلمین شیخ آرمین نوشیری به مناسبت دومین سالگرد سردار سلیمانی نوشت: دومین سالگرد ترور ناجونمردانه بزرگترین اسطوره مبارزه با تروریسم ، که شهادتش جهان اسلام را در بهت حیرت فرو برد که چگونه آمریکایی‌ های جنایتکار انتقام نابودی داعش را از مرد اصلی مقابله بین المللی با تروریسم را گرفتند ؛ گرامی میداریم .
و همچنین تقارب این ایام با حماسه ملی ۹ دی ۸۸ و یاد آوری وقایع و حوادث ناگوار آن روز‌ها ؛ که با روشنفکری و آگاهی امت اسلامی در زیر بیرق ، ولی مطلقه فقیه خنثی گشت ، بر بیدار باش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است .

۹ دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردم است و مکتب حاج قاسم سلیمانی ، مکتب بصیرت است .

گزینش کنندگان پیرو مکتب سلیمانی بودن ، نمیتوانند مانند سلیمانی فکر کنند .

مکتب حاج قاسم یعنی فارغ بودن از جناح و باند بازی های سیاسی .

مسند آن هم کلام سردار رشید اسلام حاج قاسم هست که فارغ از تمام خط بندی ها و جناح بازی ها به زیبایی تمام اشاره ای داشتند که من و آدم‌های خودم . من و رفقای خودم . من و مریدهای خودم . این بی‌ حجاب است ، این باحجاب است . این چپ است ، آن راست است ، این اصلاح‌طلب است ، او اصولگر است ، خب پس چه کسی را می‌خواهید حفظ کنید ؟

در عقلانیت مکتب حاج قاسم اصولگرایی واقعی و نه صرفا سیاسی دیده می‌شود .

حاج قاسم، هم اصلاح‌طلب و هم اصولگرا بود ؛ ایشان دوراندیش بود .

ایشان نگاه عام و جذب حداکثری داشت. حاج قاسم می‌گفت کل ایران حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند، همه حرم‌ها آسیب خواهند دید. حاج قاسم محل وحدت و وفاق بود. ایشان در دوران حیات و شهادتش عامل وحدت بود.

مکتب حاج قاسم یعنی رفتن به عرصه عملیات و میدان عمل و دفاع از حق .

به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم ؛ به چشم یک مکتب ، یک راه و یک مدرسه درس‌ آموز نگاه کنیم .

حاج قاسم خدا محور و مخلص بود . باور و اعتماد به نصر الهی داشت . آخرت‌گرا بود ، زیست شهیدانه داشت و اهل توکل و توسل بود .
و در تمام مراحل از عمر با برکتش پیرو حق و حقیقت بود و از حق دفاع کرد ، زیرا دفاع از حق ، دفاع از آرمان های انقلاب است .

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...